חיפוש למוכרים

 
חזור למעלה

קידומים מסייעים לכם:

למשוך קונים בזמן הנכון 

קונים מגיעים לקטגוריות ספציפיות על פי רגעים קמעונאיים ש- eBay מקדמת. השתמשו בקידומים השונים על מנת להבליט את הפריטים שלכם באותם רגעים.

להציג לקונים פריטים רלוונטיים נוספים לקנייה שלהם

כאשר אתם מקבצים יחד פריטים הקשורים זה לזה, הקונים מבלים זמן רב יותר בצפייה בהם, מה שמגדיל את הסיכוי לרכישה מוצלחת.

לבלוט מעל שאר המוכרים

כאשר אתם מריצים קידומים על הפריטים שלכם אתם מגדילים את החשיפה שלהם בתוצאות החיפוש**, מביאים אליהם יותר קונים, וחושפים חלקים גדולים יותר מהמלאי שלכם.

הקונים שלכם מחפשים דילים

42%
מהקונים רוצים לקבל משלוח בחינם או משלוח מוזל*

50%
מהקונים גולשים דרך מכשירי מובייל ונוטים לערוך השוואת מחירים*

75%
מהקונים מחפשים אחר מבצעים או דילים*

כך מוצגים קידומים בפני הקונים שלכם

כאשר אתם עושים שימוש בקידומים, מספר גדול יותר מהפריטים שלכם מוצג בפני הקונים, הן בדסקטופ והן במובייל.

כאשר אתם עושים שימוש בקידומים, מספר גדול יותר מהפריטים שלכם מוצג בפני הקונים, הן בדסקטופ והן במובייל.

בחרו את הקידומים שלכם

אחד הקידומים הכי שכיחים ב- eBay, במסגרתו מוענקת הנחה לקונים המגיעים לסכום קנייה מסוים, או רוכשים מספר פריטים. כמוכרים תרצו להשתמש בו במטרה להגדיל את סל הקנייה, או כאשר ברצונכם לקדם פריט או קטגוריה ספציפיים. במידה ואתם מוכרים פריטים שיש להם פריטים משלימים (למשל, עדשה למצלמה, תיק נשיאה למחשב נייד), השתמשו בהצעה זו על מנת להעניק הנחה על הפריט המשלים, כך תגדילו את סל הקניות בקלות, שכן הקונה צריך פריטים אלו בסבירות גבוהה.

 

סוג קידום זה אטרקטיבי עבור הקונים מכיוון שמהפרספקטיבה שלהם הם מקבלים הנחה על הפריט השני, וגם מבחינתם המוכרים מכיוון שאתם עדיין מוכרים פריט אחד במחיר מלא.

במידה ואתם מציעים הנחה על פריט שני זהה (כלומר, לא פריט משלים), זיכרו שקידום זה מתאים בעיקר לפריטים מקטגוריות בית וגינה, מוצרי ספורט, אופנה והנעלה, וזאת מכיוון שקונים מוכנים לקנות מספר פריטים מקטגוריות אלו בבת אחת אם מוענקת להם הנחה. להבדיל, קידום כזה יעבוד פחות טוב עם טלוויזיות או מחשבים ניידים לדוגמה, מהסיבה הפשוטה שקונים בדרך כלל לא מעוניינים ברכישה של יותר מפריט אחד מקטגוריות אלו, בקנייה אחת.

 

דוגמה להצעה:
Buy one, Get one for 50% off – קנה פריט אחד, קבל את השני ב50% הנחה.

קידום המאפשר לכם לארוז קטגוריות שלמות בהנחה מיוחדת וכך להגדיל את סל הקנייה. קידום שיעבוד נהדר בתקופות עתירות בקונים, למשל בחגים, או כאשר ברצונכם להביא כמות גדולה מאוד של קונים בזמן קצר, למשל כאשר אתם משיקים את החנות שלכם. למעשה מדובר ב- SALE לכל דבר שאתם עורכים בחנות שלכם.

 

דוגמה להצעה:  Save up t0 30% on all laptops – חסכו עד 30% עבור כל דגמי המחשבים הניידים.

קידום המאפשר לכם להציע הנחות על המשלוח או משלוח חינם. אנו תמיד ממליצים להציע משלוח חינם לקונים כאשר זה מתאפשר. אם לא מתאפשר לכם להציע משלוח חינם בגלל שהפריטים זולים מדי או יקרים מדי, תוכלו לעודד קנייה גדולה יותר על מנת להגיע לרף שכן יאפשר משלוח בחינם. כך שני הצדדים, גם אתם וגם הקונים, תצאו מרוצים.

 

חשוב לדעת שקונים רבים מעדיפים לקנות מוצרים נוספים על מנת להגיע לרף שיאפשר משלוח בחינם, ולא לשלם עבור המשלוח כשירות בפני עצמו.

 

דוגמה להצעה: Free Shipping on orders over 99$– משלוח חינם על הזמנות מעל 99$.

קידום מיוחד במהלכו אתם יוצרים URL ייחודי בו מוצע פריט זה או אחר במחיר מבצע, כאשר אותו URL זמין רק למי שמחזיק בלינק. שימו לב שזהו קידום שמאפשר לכם ליצור בקלות בסיס של קונים חוזרים – ערך חשוב מאוד לכל מוכר. באפשרותכם להוסיף לכל חבילה שאתם שולחים לקונים אינסרט עם קוד המוביל לאותו URL ייחודי, הקונים יסרקו את האינסרט ויגיעו לעמוד המיוחד בו מופיעה ההצעה שלכם. כך תצרו קניות חוזרות בלי הרבה השקעה.

 

מה שיפה בסוג הקידום הזה הוא שבאפשרותכם ליצור מספר קופונים, להפיץ אותם באפיקי השיווק השונים שלכם (למשל: כאינסרט פיזי בחבילה,  דרך המדיה החברתית, דרך הבלוג ודרך ניוזלטר), וכך למדוד את האפקטיביות של כל אפיק.

 

דוגמה להצעה: Extra 10% off for repeat customers – הטבה של 10% הנחה נוספים עבור קונים חוזרים.

צפו במדריך שלנו

למדו אילו קידומים להציע לקונים, ומתי.

להריץ קידומים (ולמכור יותר) ב- 3 שלבים

3

צאו לדרך!

קבעו לוח זמנים, והעלו את הקידום לאוויר.

התחילו עכשיו

2

בחרו פריטים

הגדירו את הפריטים המשתתפים בקידום, או הגדירו כללים אוטומטיים.

1

בחרו קידום

הגדירו את סוג הקידום הרצוי, את גובה ההנחה ואת התנאים.

1

בחרו קידום

הגדירו את סוג הקידום הרצוי, את גובה ההנחה ואת התנאים.

2

בחרו פריטים

הגדירו את הפריטים המשתתפים בקידום, או הגדירו כללים אוטומטיים.

3

צאו לדרך!

קבעו לוח זמנים, והעלו את הקידום לאוויר.

התחילו עכשיו

*מקור: National Retail Federation, 2013
**הפריטים שנבחרים לתצוגה בדף תוצאות החיפוש מבוססים על אלגוריתם אוטומטי הלוקח בחשבון גורמים רבים כגון איכות הקידום, ערך הפריט ורלוונטיות הפריט

 

מה דעתך על הכתבה?
הקוראים דרגו את הכתבה 4/5
4/5

עשוי לעניין אותך